pay and ride resultat

publicerat i Allmänt;
Förra södagen red jag min 2a pay and ride med Leia och hon var verkligen så himla duktig. Fokuserade mer på bjudning än på form och fick faktiskt 61% vilket jag aldrig kunde trott. Dommaren gillade henne verkligen och hade bara fina saker att säga om henne så det var extra roligt.
I måndags hade jag även första träningen med Thereza och fokus på den centrerade ridningen och herregud vilken skillnad i känsla. Först kändes det såklart väldigt konstigt och annorlunda men när jag kunde slappna av så var det så himla häftigt. 
Resten av veckan har hon gått två pass i skogen , 2 vilodagar och en promenadoch idag ska jag rida lite på banan och ha lite bommar.
Sen har jag en gnagande magkänsla som jag vill kolla upp och håller verkligen tummarna för att det bara är en känsla och inget annat...
 

Kommentera inlägget här :