03.00

publicerat i Allmänt;
Klockan är nu 03.00 denna lördag morgon/natt och jag kan inte sova. Låg vaken i nästan 1h innan jag bestämde mig för att gå upp. På tisdag ska ja vet checka Leia och de senaste dagarna har sömnen lyst med sin frånvaro. Tankarna snurrar och jag kan inte låta bli att känna mig rädd. När jag köpte henne så var jag inte med på vet checken och det faktum att den veterinären tyckte hon var fin då har alltid fått mig att känna att jag borde kolla henne en gång. Sen blev hon ju även inrideb alldeles för tidigt mot vad en frieser ska bli ( hon va 2.5 och dom ska helst vara 4 när man börjar). Detta gör ju att jag är livrädd för att nåt hat förstörts i hennes växt process. 
Ber till en högre makt att allt går bra på tisdag så jag bara kan få börja njuta av min vackra tjej❤
 

Kommentera inlägget här :