uteritt

publicerat i Allmänt, frieser;
 
Igår hade jag och mia en helt fantastisk uteritt i det härliga morgon vädret. Solen sken , fåglarna kvittrade och hästarna var jätteglada. Vi klättrade i backar och galopperade på mjuka stigar i skogen så båda hästarna verkligen fick sträcka ut.  Idag kör jag första passet på banan på nästan 2 veckor och jag är både spänd och taggad.
Mycke fokus ska vara på min sits och på grunderna när det gäller Leia. Jag vill hitta ett driv framåt i henne utan att jag ska sitta och sparka på henne och detta innebär back to basic dådet är där allt börjar:)
 
Sen ska jag träffa Linda en gammal kompis som jag inte sett på evigheter och jag ska få rida hennes fina tjej twillan. Ska verkligen bli oerhört kul och sitta på en annan häst då det var ett tag sen :)
 
 

Taggar: Leia, Unghäst;

Kommentera inlägget här :