hon växer

publicerat i Allmänt, frieser;
Just nu är leia inne i en ganska intensiv växtperiod och det är antagligen därför inte sadeln ligger helt 100 då hon just nu är högre i bakdelen än i framdelen haha. 
Sjukt hur mycket detta ändras hela tiden för det var ju typ bara 2 veckor sen hon såg rak ut haha. 
Aja bra att hon växer iallafall och jag är sjukt nyfiken på att se hur stor hon blir sen men de får vänta några år. 
Ridmässigt så går de lite sisodär just nu. Vi har liksom hamnat i en liten stop period vilket jag tror beror på att hon växer så mycket. Skritt och trav är hon fin i men galoppen orlar hon inte riktigt så den fortsätter vi träna på ute på grusvägarna och i skogen. Sen har hon bytt svåra sidan vilket får mig och känna mig så oerhört förvirrad haha. 
Gosig är hon iallafall min lilla tjej<3

Taggar: Leia;

Kommentera inlägget här :