senaste dagarna

publicerat i Allmänt, frieser;
Hej på er och förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna jag har verlkligen inte haft tid för bloggen. Leia har jobbat på bra de senaste dagarna men eftersom jag just nu är utan sadel (den är iväg och breddas) så blir det en hel del markjobb. I måndags red jag barbacka på banan i tisdags flummade vi runt på smedby och tittade på saker och igår tömkörde jag själv för första gången. Det var väldigt vingligt och absolut inte så snyggt som när elin gör de men de gick:)
Idag fick hon en vilodag och bara gå i hagen då jag har mens verken från helvetet verkligen och kan knappt röra mig. Imorrn blir det en uteskritt med lina och Enya och på lördag kommer Elin och besöker oss igen då vi ska börja köra in henne. Är sjukt peppad inför att göra de och det ska bli så himla roligt:D
 
Nästa vecka har jag fått tillbaka min sadel så då blir det mer ordning på saker och ting och lättare att lägga upp en planering:)
 
 

Kommentera inlägget här :