Lite uppdate

publicerat i Allmänt, häst;
Godmorgon världen. Klockan är 05.00 denna lördag och jag sitter redo för att tagga gymmet om en stund innan det bär av till stallet där Cas och Leia ska ridas. 
Veckan har varit lugn ridmässigt och jag har bara ridit 2 gånger pga av det regnat så mycke och vi inte har haft nåt ridhus. Nu är iallafall underlaget i ridhuset redo så nu får de regna hur mycke det vill. 
Igår skrittade jag ut med två tjejer i stallet och Leia var över lycklig. I förrgår red vi ett travpass på banan och idag ska vi galoppa lite. Har även hunnit med att rida ellinors fina Oppe så denna veckan njuter min inre dressyrtant.😍
Imorrn är dock dagen jag verkligen längtar efter för då ska Leia få dra en vagn😀 Ska bli så himla roligt att testa detta och jag är superpeppad. Guld värt och få henne inkörd alltså😃😃😃
 

Taggar: Inkörning, Leia, frieser;

Kommentera inlägget här :