Gårdagen

publicerat i frieser, häst;

Igår åkte jag till stallet på kvällen då jag skulle hämta upp Nicki på vägen och gå igenom saker med Leia. Hon är tjejen som ska ta hand om henne i 3 dagar medans jag är i Prag så igår skulle hon få sitta lite på henne och så.
Leia var supertrött när jag kom dit men gnäggade glatt i boxen när jag ropade på henne.
Hon skötte sig så himla bra igår under både hantering och ridning och även när Nicki red. Sen jag fick hem henne är det ju bara jag som hanterat henne så hon var lite skeptisk först.
Skönt och veta att hon är i goda händer och jag är säker på att det kommer gå bra när jag är borta.
Kommer verkligen sakna henne dessa dagar samtidigt som det ska bli skönt och komma bort. Har ju inte varit hästledig en enda dag knappt sen förra sommaren då Eiro blev sjuk.
Nä nu ska jag klä på mig och bege mig mot stallet och pussa och mocka åt min lilla häst❤

Kommentera inlägget här :