10 saker ni inte visste om mig

publicerat i
1. Jag älskar sås. Kan inte äta en maträtt utan sås och min absoluta favorit är bea sås och mangoraja.

2. Ibland önskar jag mobiler inte fanns då vi spenderar alldeles för mycke tid vid telefånen.

3. Jag klarar inte av spontana saker utan vill gärna planera så mycke som möjligt. 

4. Ja har haft hål i tungan men ångrade mig efter 2 veckor och tog bort den.

5. Jag har svårt att skratta då ja blev retad för mina tänder när jag var liten och kallad häst.

6. Jag har aldrig haft en bästa vän utan varit mobbad stor del av min barndom och ungdom.

7. Jag avskyr julen

8. Jag har försökt ta livet av mig

9. När jag var liten avskydde jag hästar och skulle aldrig börja rida.

10. Min största önskan har alltid varit att få känna mig lycklig och bekväm i mig själv. 

Kommentera inlägget här :