FÖRSTA GALOPPEN😄

publicerat i
Idag stod uteritt med Gelix och Hedvig pĂ„ schemat. Samma runda som sist fast denna gĂ„ng la vi till en travstrĂ€cka. Leia skötte sig sĂ„ jĂ€kla bra med pojkvĂ€nnen i tĂ€ten och jag Ă€r sĂ„ glad över dessa underbara mĂ€nniskor jag har runt mig. Efter uteskritten red vi pĂ„ banan en stund. Gelix red dressyr pĂ„ Buttan och Leia och jag lekte kadrilj/följa john och red bredvid. Sen skulle Gelix galoppera och frĂ„gade mig om jag skulle hĂ€nga pĂ„ med Leia. Först var jag osĂ€ker men sen tĂ€nkte jag att va fasen jag mĂ„ste ju testa. Sagt och gjort och Leia och jag fick till vĂ€r första galopp tillsammans ett glĂ€dje bakutspark och stora öron framĂ„t. VĂ€rldena duktigaste lilla tjej Ă€r hon och med pojkvĂ€nnen i tĂ€ten kan de inte bli fel. SĂ„ glad över min lilla tös Ă€r jag❀❀

Kommentera inlÀgget hÀr :