....

publicerat i Allmänt, häst;
Den här veckan tar verkligen kål på mig och just nu när man tror att saker och ting äntligen börjar gå åt rätt håll så ändras det inom loppet av en sekund. Bortsett från massa strul på jobbet och annat skit som tynger mig så gick mitt liv ganska bra fram tills igår. Igår fick jag reda på att min faster har cancer och kommer inte leva så länge till. Sen idag när jag kom till stallet så hade svaren på kolla masken proven kommit och även om jag räknat med att Leia skulle ha en hel del mask så trodde jag väl aldrig att hon skulle ha spolmask.
Visst den går att behandla men eftersom den är så ovanlig så är medlet man behandar med svårt att få tag i. Dock förklarar ju detta varför hon varit svår att få upp i vikt och tänk vilken skillnad det kommer bli när vi får bort dom där parasiterna.
 
Nu ska jag träna armar och rygg tllls jag spyr och hoppas morgondagen blir bättre...

Taggar: tankar;

Kommentera inlägget här :