mina dagar

publicerat i häst;
De två senaste dagarna har verkligen blåst bort. I förrgår spenderade jag en stormig dag med min fina leia och vi trotsade vädret och gav oss ut på en kort promenad. Hon skötte sig riktigt bra tills vi skulle tillbaka till stallet och några postlådor började låta massor, då blev hon livrädd och sprang väldigt fort. :p
Igår gjorde jag min minnes tatuering av eiro så björn hjälpte mig med Leia. Är skönt och ha en man som kan hjälpa till när de krisar och min man är den bästa💖💖
Idag var det fortfarande ganska blåsigt ute men jag tog mig i kragen och tog ut Leia en sväng ändå. Vi gick till dressyr paddocken och tränade start och stop samt ryggningar och hon va jätteduktig. Utmanade oss även lite genom att jag både hämtade och släppte henne i den svåra ingången i hagen där hon tidigare bara rusat in. Gick helt ok åt båda hållen och imorrn testar vi igen. 

Jag sätter hela tiden sånna krav på mig vilket gör att jag glömmer bort att andas och vara lugn vilket i sin tur knappast får Leia att vara lugn. Jag tror vi kan få ett riktigt bra samspel när jag lärt mig att andas och komma ihåg att jag faktiskt bara ägt henne i 3 månader. 

Imorrn taggar vi tömkörning med Elin:D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av OLIVIA | 17,8 årig tjej i medievärlden:

Superfina tatuering!

Svar: tack så jättemycke:)
jessie

Kommentera inlägget här :