Hylinge häst

publicerat i
Efter mycke velande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att ha Leia på bete ute på hylinge hos min vän Thereza. Att jag varit så anti mot de innan beror på att de är 30 min bilresa dit ut vilket jag tyckt är för långt när man rider men eftersom Leia ska stå iallafall 1 månad så känner jag att det är de bästa för henne. Där ute har hon full tillsyn dygnet runt i princip och jag vet att hon kommer trivas som fisken i vattnet:)

Igår hade vi en lugn, mysig äta gräs dag i solen men idag ska vi nog utmana oss lite och göra nåt annat:).

Annars då så har jag tränat på bra denna veckan och känner mig ovanligt pigg och fräsh. Skulle kunna springa varje dag bara för att de är så skönt. Idag är de iallafall mage och armar som ska få jobba är tanken men först stallet:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emmy:

Vad roligt!!!! 😃 När kommer ni? Bilresan vänjer du dig vid 😉

Kommentera inlägget här :