End with a thank you

publicerat i frieser;
Idag när jag kom till stallet så var min plan att Leia skulle få komma in ovh mysa en stund eftersom de blåste och regnade ute. Leia ville däremot inte komma in. Hon brunstar och kan inte lämna sin pojkvän beuty boys sida. Iallafall inte när resten av flocken ser. När jag börjar gå tillbaka till stallet igen (var i hagen) så såg jag i ögonvrån hur hon tittade efter mig och sen började gå mot mig med spetsade öron. Så fort jag vände mig om spelade hon dock cool och som att hon absolut inte skulle komma fram till mig. Efter några minuter nde jag hennes blöta mule i nacken och glädjen som spred sig i mig då var helt otrolig. Hon hade då gjort ett eget val att gå ifrån flocken och sin pojkvän och komma till mig. Vi stod och myste en liten stund i regnet och bara var. Imorrn tar vi tag i de roliga igen och jobbar lite parelli. Älskade lilla häst 💖
Vill även ta mig tid att tack för de stöttande och uppmuntrande kommentarerna jag får, ni är guld värda💖

Taggar: Leia, frieser, unghäst;

Kommentera inlägget här :